Strona główna
Kalendarz
- brak danych
Godziny dzwonków
Niedziela 23.11.2025Aktualności
Co nowego w szkole?🐾 POMÓŻMY ZWIERZAKOM ZE SCHRONISKA „PRZYTULISKO”! 🐾
- 28.10.2025
Szkolny wolontariat zaprasza wszystkich uczniów do udziału w zbiórce darów dla zwierząt.Do końca listopada zbieramy:🐶 mokre karmy i przysmaki dla psów i kotów,🐱 zabawki, które umilą im czas,🧸 pościel, poszewki i kocyki, by zapewnić im ciepło i wygodę.
👉 Wszystkie dary przynosimy do sali 419.
Pokażmy, że mamy wielkie serca dla małych przyjaciół! ❤️
❤️❤️❤️❤️ Akcję koordynują Gosia, Natasza, Pola i Selena z klasy 8e.
Dni kariery
- 24.10.2025
- 4
W ramach szkolnego Tygodnia Kariery uczniowie klasy I e uczestniczyli w ciekawych zajęciach tematycznych. Dzieci dowiedziały się, że praca może mieć wiele różnych form – od zawodów związanych z mundurem po te, które wymagają kreatywności i współpracy.Jednym z elementów tygodnia było robienie szaszłyków owocowych – uczniowie z zapałem przygotowywali kolorowe przekąski, ucząc się przy tym zasad zdrowego odżywiania i współpracy w grupie. To była przepyszna lekcja!Niecodzienną atrakcją była również wizyta Pana Kacpra, który opowiedział o swojej pracy, pokazał elementy umundurowania i sprzętu oraz odpowiedział na liczne pytania dzieci. Spotkanie wzbudziło duże zainteresowanie u uczniów.
W środę uczniowie klasy 3e zamienili się w prawdziwych kucharzy! 👩🍳👨🍳
- 23.10.2025
Podczas zajęć każdy przygotowywał zdrowe, kolorowe potrawy – sałatki owocowe lub warzywne oraz szaszłyki.
W klasie unosiły się zapachy świeżych jabłek, mandarynek, marchewek i pomidorów, a na stołach pojawiły się barwne kompozycje pełne witamin. 🥕🍓🍎
To była doskonała okazja, by przypomnieć sobie, jak ważne jest zdrowe odżywianie i wspólna zabawa w gotowanie! 🥗✨
Magdalena Serowik
Godzina wychowawcza – rozpoznawanie i nazywanie emocji w klasie 5d
- 23.10.2025
Podczas dzisiejszej godziny wychowawczej uczniowie uczestniczyli w zajęciach poświęconych rozpoznawaniu i nazywaniu emocji. Wspólnie zastanawialiśmy się, jakie emocje towarzyszą nam w różnych sytuacjach.Dzieci pracowały w grupach – nazywały emocje, tworzyły ich podział oraz dopasowywały uczucia współistniejące. Następnie każda grupa przygotowała kolaż z gazet, wykorzystując przy tym pisaki, kredki i wycinki. Praca była bardzo intensywna, a uczniowie wykazali się w większości pełnym zaangażowaniem, kreatywnością i otwartością. Zajęcia pomogły lepiej zrozumieć własne emocje i uświadomiły, jak ważne jest mówienie o uczuciach.
Anna Szyszka